The Best Way To Predict The Future Is To Create It.

Benträning INC!

Kategori: Allmänt

Damn, va ett tag sedan det vart något skrivet här, men det har varit mycket annat så jag har helt enkelt inte haft tid eller lust att skriva så därför blev det en paus, easy as dat!
 
Men nu ska vi väl försöka att vända på steken och dra igång igen (förhoppningsvis) kommer inte bli mycket träning då jag inte kan träna än, satsar på att börja någon gång under mitten på nästan vecka med 3-4 dagars ren ben träning :)))))))))) gött! kommer säkerligen att kännas men vafan, håller på att bli galen nu. Har inte tränat på typ 3 veckor snart och från att göra det varje dag till att inte ens vara i ett gym på 3 veckor....ja, du kan ju göra den kalkylen själv :)
 
Har varit lite annat också som sagt, Bråvalla, Metaltown, tatueringstider, dagsutflyckter, fisk hit och fiske dit, studenten....ja, en hel del, men vafan är det semester så är det väl semsester ^^ 
 
BRÅVALLA.
Iår va premiären för nya festivalen i Norrköping --> Bråvalla, Festivalen som konkade Peace & Love, bara det är ju UNDERBART för P&L var ren jävla skit, fylla, slagsmål, påhopp, droger, osv osv.... Bråvalla börjar sitt premiär år med band som Green Day, Rammstein, In Flames, Ghost och en hel del annat (till största del skit och musik som jag inte lyssnar på) men den får tillräckligt bra betyg enbart för att boka In Flames och Rammstein, tummen upp!
Det blev även Sveriges pupuläraste festival 2013 med över 52.000 besökare, that's crazy! ser fram emot bokningarna till nästa år, Slipknot! gogogoggo!
 
METALTOWN.
Metaltown va sig likt, litet i jämnförelse med Bråvalla men men, allt kan inte vara perfekt överallt, Slipknot som headliner och festivalen får vara hur jävla liten som helt, man åker iaf så är det bara. Det va 4e gången vi såg dom live och det vart en grym spelning, som vanligt, den kunde dock ha blivit ännu bättre om dom hade spelat ett par låtar som dom inte gjorde, något att se fram emot tills nästa gång då kanske :)
Nästa gång är masken med, Garanterat! ;)
 
Största anledningen till att jag inte tränar nu är tatueringen som jag håller på med, den är på armen och gör då att jag inte får träna för att den kan skadas under läkningen, så just därför kommer benen att få lite mer uppmärksamhet ett tag nu tills det är läkt så pass att det är grönt att köra på som vanligt igen.
 
Aja, så ser det iaf ut just nu. Dagarna går som sagt lite segt om man bara sitter så man får helt enkelt sätta sig i sysselsättning själmant, vilket jag har gjort och det ska jag köra vidare på om ett tag..har en text som är i projekt som ska pryda min vägg lite snyggt när den är klar så ska ta och klippa och grejja lite där nu så för vi la se vad som händer härNext.
 
 
 
Kommentera inlägget här: