The Best Way To Predict The Future Is To Create It.

Nytt PB

Kategori: Allmänt

Rygg / Biceps idag och det kändes inte alls som igår...idag vart det ett monster pass då allt klickade... kontakten, trycket, styrkan, viljan, orken, ja.. allt satt där! men trots det så kommer det att bli som bestämt med vilodagar för att se om det kan gå ännu bättre.
 
Nytt PB flög upp i latsdrag, 105kg och satt faktiskt en 2a här så det va kanon kul! styrkan har öka rejält för mig i den övningen sen jag började lassa på vikt istället för att köra fler reps, stegrar från 80 och upp till ett max sen är jag klart där, bukar bli mellan 8-10set totalt.
 
Idag blev det:
 
RYGG
Breda lats
Stångrodd
Sittande rodd
Sittande rodd i maskin
 
BICEPS
Stångcurl
Hantelcurl
Hammer m rep
Isolerade curls i C-x m stång
 
Avslutade med 3set dips med utan vik med maxrep i varje, tror det blev 15, 13, 17. Efter det så vart det proteinshake och sen iväg.
 
Mer än så har jag inte att ta upp om dagen, nu ska jag börja runda av saker här hemma sen S O V A! är trött som saakamaata alltså.
 
/ALEX OUT!
Kommentera inlägget här: