The Best Way To Predict The Future Is To Create It.

Right!

Kategori: Allmänt

Right! everything is going DAMN well "atm" at least i think it is?...Okey, maybe not evetything... There is a few things that can be even better i suppose. Varför skriver jag på engelska för?? antar att jag kände för det bara ;P Aja anyway, det har snart gått ett par veckor med den nya splitten som är "tresplitt" och jag kan nog öungt säga att detta är något som jag älskar mer nu än förra gången jag testade detta, då gick det inte alls bra.... Nu däremot, fan va skönt det är, får så satans bra svar från musklerna så det är inte sant, riktigt kul!
 
Igår, bröst/triceps, blev ett bra pass trotts att det inte blev någon maxning i bänk, eller inte någon maxning i någon övning för den delen..har blivit lite mera högrps dom senaste passen med något enstaka lyft som har varit tyngre, annars har repsen legat runt 10 ner till 5 ungefär i samtliga övningar.
 
Idag, rygg/biceps, det blev också ett bra pass, här vart det maxning i latsdragen iaf och det gick bättre än jag trott. En 2a på 100 i try ett och sedan en 1a i try två, nöjd med det ändå. Resterande övningar vart det mera reps i och större kontakt fokus såklart. Passat i sig såg ut som följer nedan.
 
Rygg:
Bread latsdrag 10x stegrande vikt tills jag når en vikt som jag inte klarar mer än en godkänd rep.
Stångrodd 5x 10
Sittande Rodd 4x 8
Bred Rodd 5x 12
 
Biceps:
Stångcurl 8x 8
Hantelcurl 4x 10
Liggande bicepscurl m stång i cablecross
Liggande hammer/normal curl m rep, också i cablecross
 
Dom två sistnämnda i bicepsträningen kanske är lite svårt att fatta vad jag menar, får kanske helt enkelt ta och filma det någon gång jag har möjligheten till det så ni kan få se hur jag mernar.
 
Imorrn väntar ben och efter det blire bio med två frääna grabbar :D kommer att bli sjuk jävla kul! NEJ! nu ska jag ta och blande min "nattdrink" och sedan borra ner i mig sängen tillsammans med min bästa vän som kommer i ny form och med nytt innehåll varje månad, BODY magazine! 
 
Hare gött och god satans natt på er!
/ALEX OTU!
Kommentera inlägget här: