The Best Way To Predict The Future Is To Create It.

Saknar saker att skriva om

Kategori: Allmänt

Vet faktisk inte vad jag ska skriva om vissa dagar alltså, det står värkligen still i huvudet och alla ideér är bort blåsta och dom kommer fasiken inte tillbaka heller, irriterande som attans! Måste börja komma på saker som är kul att skriva om samt kul att läsa om :P
 
Kanske måste försöka att få in någon mer som bloggar och skriver här, skulle vara ett sett att få fart på saker och ting en aning, vem vet? anyway, hoppas att det "nya" som är på G kommer denna vecka, det har dragit ut på tiden som fan nu men det borde vara klart snart hoppas jag. 
 
Idag hade jag en planerad vilodag men så blev icke fallet, vart rastlös här uppe och när farsan skrev att han va nere och körde så vart den vilodagen ett minne blott :)) vart dock inte nå hårda tag med träningen utan det vart lite mage och lite negativ bänk + lite annat smågodis. Imorrn blir det mera allvar, ben står det på listan och som vanligt så kommer det bli tungt. Mina pass är lite mer baserade på tunga lyft och färre reps nu, iaf i vissa övingar. Tungt i ben blir böjen och marklyften sen blir det lite kontakt träning med bensparkar och utfall. Mor ska träna imorrn, Carina ska mest troligt köra och Fredrik med, så imorrn blir vi hela gänget, kul!
 
Sommaren kryper allt närmare också och värmen är ÄNTLIGEN HÄR! FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN som jag har längtat efter den! så göttrans att den äntligen har kommit! Slipper alla satans kläder som ska på hela tiden, nu äre linne / T-shirt som gäller så att den bruna färgen kan börja sätta sig, trött på att vara blekfis nu :)
 
Skolorna börjar lida mot sina slut och för vissa är det slut med allt vad sommarlov heter, min bror tar studenten och nu kan man väl säga att hans dagar som liten "plutt" är räknade officiellt, eller? ;) Själv så jobbar jag på vidare till V27, då går jag på min första vecka sen är jag ledig till V30, har en hel del pryttlar som ska göras under denna semseter, och mer saker kommer troligen att dyka upp.
 
Nu ska jag ta och käka lite här, känner att det är hög tid (igen) haha! vet fan inte hur många gånger jag äter under en dag men jag vet säkert att det är mer än 5, sen vad det är jag äter är väl kanske inte alltid det bästa, men vafan.... jag orkar inte hålla på med "du får äta det men inte det" det är tråkigt, man gillar ju mat! ;D
 
Nej, nu rundar vi av, höres imorrn!
 
/Alex Out.-
Kommentera inlägget här: