The Best Way To Predict The Future Is To Create It.

Wall Of Death, Choose Your Side!

Kategori: Allmänt

Ja, då va man tillbaka då efter X antal dagars sickness, nässelfeber närmare bestämt...Inget kul aaalls måste jag säga, fy. Men nu slipper vi det skiten och är tillbaka till det normala igen och har återupptagit träningen också till största del, känns bra.
 
Idag så var jag och farsan ner och köttade, bröst/axlar för min del, bröst/rygg körde han. Har fått han till att börja bänka och det är fan inga dåliga vikter han går in på för att ALDRIG ha kört bänk under sin tid som tränande individ (och då har han tränat en del i yngre dagar) så riktigt kul att se och att han har börjat köra, tror med tiden så kommer han att bli ett hot emot min bänk, utan tvekan ;))..... anyway, vi började med bänk och det gick sisådär för min del, började med 40 och stegrade sedan upp och gjorde ett try på 100 som bommade och även ett på 95 som också bommade, inte så konstigt med tanke på att man varit lite off ett tag så jag tänker inte mycket mera på det utan kör vidare, 90 gick iaf upp lätt utan problem så det är helt O.K ändå.
 
Efter det gick vi vidare med negativ bänk och lite flyes samt sidolyft och axelpressar för mig och rodd övningar för far. Imorrn är det ben, som numera är mycket böj och mark, känner dock att det har gett bra resultat så varför sluta? Kommer snart också att gå över på en tresplitt och se hur det går, kommer bli
 
Bröst / Triceps / Axlar
Rygg / Biceps
Ben / Mage
repeat.
 
Så kör man så helt enkelt. Annars så rullar det mesta på i sin vanliga ordning, vikten stabil igen (efter att ha varit rätt tung ett tag ;)... men den bjuder vi på) äter visserligen inte sådär jätte noga nu utan försöker bara få i mig ett stor mängd mat och se vart det landar muskelmässigt kontra fett mässigt, lite kul att se vad som tar fart först ändå och hur pass träningen går sämmre eller dåligare... Så här långt kan jag säga att det har gått framåt som attans, så vi kör vidare på detta koncept.
 
Nu är det snart Sverige VS Finland på TV så ska ta och börja fixa lite käk och sådant innan det sen traska iväg till mor och glo på matchen där med henne, matte och pappa ;)
 
Imorrn ben som sagt, har en bra Lördag och ta vara på tiden, ut i solen, kolla på hockeyn, träna...ah whatever makes you happy! för min del blir det hockey, sen om det blir happy eller inte beror på hur det slutar i matchen....
Wall Of Death, Choose Your Side!
 
/Alex Out.-
Kommentera inlägget här: