The Best Way To Predict The Future Is To Create It.

Bow Down - And Hail To The...

Kategori: Allmänt

Vi rivstartar morgonen idag tycker jag!
 
 
Fan... har odlat fram en skum musik stil när jag tränar nu för tiden, det är inte bara rock / metal i lurarna längre som det va förr, nu kan det variera mellan tammefan allt nästan kännes det som, eller ah inte allt kanske men nästan.
  
Skillet har jag ALDRIG lyssnat på innan och inte gillat dom heller egentligen men vafan, dom är ju svinbra!
 
 
 Guano Apes har ett fåtal låtar också som är grymma att träna till 
 
Ah skulle kunna köra på men då skulle det bli för mycket på en gång, men lite annat är också Evergrey, Dream Evil sen en massa typ techno låtar också... som sagt, när man tränar blir musikstilen förändrad en aning ;)
 
Idag så ska jag köra bröst tänkte jag då jag har kört armar och rygg tidigare under helgen så är överkroppen klar så att säga, sen på måndag så ska jag testa ett såkallat Tri - Phase program, vad det innebär kan jag ta upp då. Nu ska jag ta och käka lite frulle sen blir det lite WoW sen gymmet! 
Kommentera inlägget här: