The Best Way To Predict The Future Is To Create It.

HeavyMetal

Kategori: Allmänt

Öppnar detta innlägg med en riktigt goding från några år tillbaka i tiden, på den tiden då man ALLTID tillbringade dagarna till att cykla och träna stunts på fiddyn ;) som sagt goa tider! 
 
Just nu så sitter jag och tar igen mig från dagens benpass med Adde och Amanda och fan i helvete vilken pass sen! Vet inte men har en stark feeling av att imorrn så blir det krykor till jobbet, höhö! Nej då men det gick riktigt bra idag, kändes väldig jobbigt att köra benen efter sjuk veckan som jag hade förra veckan så benen har i princip inte tränats på nästan 2V och då känns det när det väl är dags vill jag lova.
 
Normalt så kör jag så tungt jag kan på min benpass i böj, press och mark men inte idag och det kommer nog inte bli så framöver heller. Har en ond känsla runt knät, i vissa lägen så får jag som en låskänsla och det ömmar även i vissa vridmoment. Satt och läste runt lite på nätet ang detta och det kag kom fram till va att det kunde vara menisken som har tagit stryk men det ska jag låta vara osagt än, men blir det inte bättre så antar jag att jag lär söka till en läkar för detta också... fan känns just nu som att allting som kan ömma och göra ont eller bli fel, går fel, har nyss varit iväg med handlederna och kollat dom och där är det inte som det ska där heller, det är trångt för nerverna i handleden och detta gör att min grepp styrka sinar och jag kan även domna bort i handen till och från. Väntar på svar från undersökningen kring detta och vill det sig riktigt illa så måste det oppereras.
 
Men nog om alla tråkigheter och omständigheter nu och till passet idag.
 
Benpress 5 set 20reps - stegrande vikt
Kbäböj 4 set 15reps - stegrande vikt
Deadlift 4 set 12-15reps (utom i sista setet där det vart grupptryck och vi alla fick ut runt 30 reps tror jag) 
Utfall 4 set 8-12reps.. Här va det total sörja i mina ben vill jag lova.
Vadpress 4 set 20reps
 
Sådär såg det ut och  det va som sagt ett helvetes roligt pass och man har lite att jobba på innan man när Amandas uthållighet i benen, men men.. bara att jobba på det :)
 
Imorgon så blir det axlar och mage, så det blir lite lugnare... kanske. Tri - Phase träningen kommer inte att bli av än, vi kommer vänta med den tills Adde är klar med sin tattoo så det inte blir en massa avbrott i det programmet, men så fort vi startar det så kommer uppdateringar kring hur det är och vad resultaten kommer att bli. 
 
Nu avslutar vi denna dag med en FEEEEEEEEEEEEEEEET jävla låt jävel från UPON A RED SKY, lyssna och njut och börja ladda inför morgondagen.
 
Alex Out.-
 
Kommentera inlägget här: